Užauginome draugystės medį

Užauginome draugystės medį

Įstaigoje minima Tarptautinė tolerancijos diena neaplenkė ir muzikos užsiėmimų, nes pasitelkus muziką, galima labiau įsijausti į kito žmogaus emocijas ir išgyvenimus, pavaizduoti charakterio ypatumus, gyvenimo būdo skirtumus. Įsivaizduoti, kad šalia gali būti kitaip atrodančių, kitaip mąstančių ar kitaip besielgiančių, vaikams padėjo į svečius užsukęs Nykštukas. Jis atsinešė lagaminą, kuriame buvo užduotis – užauginti draugystės medį. Vaikai su malonumu išpildė nykštuko norą. Skambant nuotaikingai muzikai spalvino, piešė ant nykštuko atneštų popierinių delniukų ir, padedant auklėtojoms bei meninio ugdymo pedagogei Elonai Juškevičienei, klijavo delniukus ant „Draugystės medžio“. Vaikams sunkiai suprantama tolerancijos sąvoka, bet jie puikia žino, ką reiškia draugystė, supratingumas, gerumas, noras padėti, kantrybė, meilė... Ugdyti toleranciją kitiems yra sunkus ir atsakingas darbas. Anot doc. R. Prakapo, „tik tolerantiška mokytojo asmenybė gali ugdyti tolerantišką vaiko elgesį“, nes mokytojas yra pavyzdys, iš kurio vaikas perima patyrimą.

Užauginome draugystės medį
Užauginome draugystės medį
Užauginome draugystės medį
,
..